Demi Lovato Fan
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 5d89d5a8
Forumumuzun içeriğinden daha iyi yararlanabilmek için üye olun ya da giriş yapın.
Demi Lovato Fan
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 5d89d5a8
Forumumuzun içeriğinden daha iyi yararlanabilmek için üye olun ya da giriş yapın.
Demi Lovato Fan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

» Hoşgeldin::  Misafir
» Mesaj sayınız::  29

AnasayfaKapıLatest imagesKayıt OlGiriş yap

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)

Aşağa gitmek 
+10
alisonloveato
Ventro.
JustinDrew♥
Chephia
Jamentha.
Demil0ver
Niccy.
#enchanted
My Lovato
Demilla.Lonasஜ
14 posters
YazarMesaj
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kadın Mesaj Sayısı : 7522
Yaş : 28
Nerden : Barcelona
Doğum tarihi : 18/02/96
İş/Hobiler : Basketbol&Futbol&Kitap&PC

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc5000/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (5000/5000)
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Empty
MesajKonu: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePtsi Mart 15, 2010 8:35 pm

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638441_normal-001

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638442_normal-002

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638443_normal-003

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638444_normal-004

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638445_normal-005

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638446_normal-006

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638447_normal-007

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638448_normal-011
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc5000/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (5000/5000)
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Empty
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePtsi Mart 15, 2010 8:41 pm

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638476_normal-014

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638477_normal-015

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638478_normal-016

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638479_normal-019

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638480_normal-020

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638481_normal-022

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638482_normal-023

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) I638483_normal-027
My Lovato
Başarılı Üye
 Başarılı Üye
My Lovato

Kadın Mesaj Sayısı : 961
Yaş : 29
Nerden : Zonguldak
Doğum tarihi : 12/09/95
İş/Hobiler : Demi Lovato

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc0/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (0/5000)
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeC.tesi Mart 20, 2010 11:32 pm

yok artık ya inanmıoyrm feyza cidden gerçek oLmş Jemi yaa Very Happy:D havaLardayımm Very Happy
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePaz Mart 21, 2010 7:20 pm

bende cnm bende :)
#enchanted
Üye
Üye
#enchanted

Kadın Mesaj Sayısı : 494
Yaş : 29
Nerden : Bursa
Doğum tarihi : 11/02/95
İş/Hobiler : poking someones with pencil :D :P

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc300/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (300/5000)
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePaz Mart 21, 2010 10:19 pm

evet jemi gerçek Very Happy
hayalim gerçekleşti Very Happy
demi'im açıklama yaptığında nefesim kesilmişti Very Happy
birde resimler geldi üzerine Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_cool
http://tugceguler.tumblr.com/
Niccy.
Emekli
Emekli
Niccy.

Kadın Mesaj Sayısı : 14186
Nerden : Kocaeli
Doğum tarihi : 11/04/96

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePaz Mart 21, 2010 11:00 pm

Sağol FeyzaCım süperlerrr <3<3
http://demilovatofan.forum-canada.com
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePtsi Mart 22, 2010 5:12 pm

rica ederim
Demil0ver
Yeni Üye
Yeni Üye
Demil0ver

Kadın Mesaj Sayısı : 186
Yaş : 31
Nerden : Deminin yanından..
Doğum tarihi : 28/04/93
İş/Hobiler : Dans,Müzik

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc200/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (200/5000)
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeSalı Mart 23, 2010 10:25 am

Sağol canım
Jamentha.
Emekli
Emekli
Jamentha.

Kadın Mesaj Sayısı : 14080
Yaş : 27
Nerden : hogwartsismyhome.
Doğum tarihi : 11/02/97
İş/Hobiler : ps.

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeSalı Mart 23, 2010 4:10 pm

AYYY NE GÜZEL NE GÜZEL ÇOK MUTLU OLDUM YAAA Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 147980 Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 70586 SÜPER YAAA

SağoL Canım.
Chephia
Süper Üye
Süper Üye
Chephia

Kadın Mesaj Sayısı : 6789
Yaş : 25
Nerden : Hogwarts
Doğum tarihi : 27/12/98
İş/Hobiler : -

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc1260/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (1260/5000)
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeSalı Mart 23, 2010 6:53 pm

Ayyyhh süper yaaaa off hayallerim gerçek olduu. Sağ ol canımm
JustinDrew♥
Başarılı Üye
 Başarılı Üye
JustinDrew♥

Kadın Mesaj Sayısı : 766
Nerden : Tek yönlü gişeden
Doğum tarihi : 27/04/96
İş/Hobiler : dans etmek şarkı söylemek müzik dinlemek karaoke yapmak yüzmek voleybol ve basketbol oynamak arakadşlarımla eğlenceli vakit geçirmek resim yapmak bilgisayar forumlar ve en büyük hobim JUSTİN BİEBER

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc0/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (0/5000)
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePerş. Mart 25, 2010 7:26 pm

Sağol
http://ashleytisdale.yforum.biz
Ventro.
Süper Üye
Süper Üye
Ventro.

Kadın Mesaj Sayısı : 3125
Nerden : izmiir.~
İş/Hobiler : ∂αηѕ єтмєк мüzιк ∂ιηℓємєк кιтαρ σкυмαк ѕρσя уαρмαк вιℓgιѕαуαя σуηαмαк νє тν ιzℓємєк

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 28i1cnc3000/5000Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 261f97k  (3000/5000)
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePerş. Mart 25, 2010 9:42 pm

Ben pek sevinmedim Taylor'a yaşattığını Demi'ye de yaşatabilir !
http://avrilfanclub.hareketforum.com
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeCuma Mart 26, 2010 3:36 pm

Önemli değil arkadaşlar
alisonloveato
Kurucu
Kurucu
alisonloveato

Kadın Mesaj Sayısı : 34786
Yaş : 26
Doğum tarihi : 25/04/98

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeCuma Mart 26, 2010 5:34 pm

Hayırlı olsun bakalım !! Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 818162
Sevindim iyişallah ayrılmazlar Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) 467236
http://demilovatofan.forum-canada.com/forum.htm
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeCuma Mart 26, 2010 6:49 pm

inşallah cnm
DemiLse*
Kurucu
Kurucu
DemiLse*

Kadın Mesaj Sayısı : 32767
Yaş : 30
Nerden : Bursa
Doğum tarihi : 19/09/94
İş/Hobiler : PS,Forums,Music.

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeCuma Mart 26, 2010 10:30 pm

Nereye baskam bu resimleri görüyorum. xd
Sağol bitanem.
http://demilovatofan.forum-canada.com
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeSalı Mart 30, 2010 6:31 pm

Bende önemli değil kanka
alisonloveato
Kurucu
Kurucu
alisonloveato

Kadın Mesaj Sayısı : 34786
Doğum tarihi : 25/04/98

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeÇarş. Mart 31, 2010 5:32 pm

DemiLse* demiş ki:
Nereye baskam bu resimleri görüyorum. xd
Sağol bitanem.

aynne
http://demilovatofan.forum-canada.com/forum.htm
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeC.tesi Nis. 03, 2010 7:13 pm

önemli değil
MuqiLan'
Yeni Üye
Yeni Üye
MuqiLan'

Kadın Mesaj Sayısı : 57

MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeC.tesi Nis. 17, 2010 8:48 am

SağoL canım (:
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePtsi Nis. 19, 2010 9:55 pm

Önemli değil canım.
obliviate.
Yönetici
Yönetici
obliviate.

Kadın Mesaj Sayısı : 10903
Nerden : Hogwarts (Gryffindor)
Doğum tarihi : 12/03/98

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeC.tesi Mayıs 08, 2010 10:53 pm

Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimePaz Mayıs 09, 2010 12:11 pm

[i]Zaten benim de en çok o resim hoşuma gitmişti. Very Happy
Pieve Di Cadore
Emekli
Emekli
Pieve Di Cadore

Kadın Mesaj Sayısı : 11570
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Doğum tarihi : 16/10/96
İş/Hobiler : Kitap okumak

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeÇarş. Mayıs 12, 2010 11:51 pm

Çok tatlılar.Bu resimleri ilk gördüğümde sevinçten oynuyordum elim bardağa çarptı.Very Happy:D

Sağol...
Demilla.Lonasஜ
Emekli
Emekli
Demilla.Lonasஜ

Kullanıcı Seviyesi
Rep Puanı:
MesajKonu: Geri: Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)   Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??) Icon_minitimeCuma Mayıs 14, 2010 4:58 pm

Önemli değil.

Shopping in Los Feliz and then meet up with friends at a park (jemi gerçek mi oldu??)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası