Reklamda rol alan karakterden müziğine, kadın temsilinden üslubuna kadar bugüne kadar birçok tartışmaya konu olan 118 33, gelen tepkilere yine reklam filmi üzerinden yanıt verdi. Reklamın ana tiplemesi olan 33, yeni reklamda yerini kardeşine bırakacağını açıkladı.
33’ün ‘g.y mi aseksüel mi’ olduğu, markayı sunuş biçimi, kıvraklığı ve üslubu, yayına girdiği ilk günden bu yana 118 33 reklamlarını gündemde tuttu. Özellikle sosyal paylaşım ağlarında, reklamın ‘gıcık’lığı ve ‘sinir bozucu’ olduğu yönünde tartışmalar çıktı.
TV programlarında dahi tartışma konusu haline gelen 118 33, bu tepkilere yeni reklamında yanıt verdi. İzleyicinin sevgisini kazanamayan ve istenmeyen 33 figürü, yerini çok daha beyefendi ve kendisinin tam zıttı, (sürekli siyah giyen eski 33'ün tam tersi beyaz kıyafetli kardeşine) bir karaktere bıraktı. Böylece markanın, hedef kitlesiyle reklamlar üzerinden kurduğu ilişkisinde oldukça ilginç bir tablo ortaya çıktı. İzleyici, çok da alışkın olmadığımız bir yöntemle 118 33’ün reklamlarını şekillendirmiş oldu. (gazeteciler.com)